شرح وظایف رابط طرح تکریم

رابط طرح تکریم : سرکار خانم سعیده حیدریان
- انجام هماهنگی های اجرائی طرح تکریم در هر واحد
- توسعه و ترویج فرهنگ مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
- بررسی موانع موجود و تدوین راه کارهای اجرایی جهت رفع آنها
- بررسی و سنجش مستمر میزان رضایت مردم از نحوه ارائه خدمت و ارائه راهکارهای لازم به منظور افزایش سطح رضایت مندی مردم
- ارائه راهکار برای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم
- نظارت بر اجرای طرح در واحدهای مربوطه
- آگاه سازی مردم با حقوق و تکالیف خود در ارتباط با دستگاه دولتی
- تهیه و تدوین گزارشات دوره ای از پیشرفت طرح در واحدهای مربوط
- برگزاری جلسات طرح تکریم ارباب رجوع و ارسال صورتجلسات به دبیرخانه شورای تحول اداری دانشگاه
- نظارت بر عملکرد بازرسین طرح تکریم و هدایت و هماهنگی فرایند بازرسی
- برگزاری جلسات با بازرسین طرح به منظور تبادل نظر و ارائه راهنمائی های لازم در جهت هر چه بهتر انجام شدن طرح
- ارزیابی عملکرد از واحدهای مربوط
- اطلاع رسانی مناسب به مردم و دیگر دستگاه های اجرائی از طریق ارتباط مستمر با رسانه های گروهی در خصوص اقدامات برجسته و ارزنده و نحوه اجرای طرح تکریم در واحد مربوطه با هماهنگی روابط عمومی محترم دانشگاه
- ارزیابی مستندات اجرائی شدن دستور العمل های طرح تکریم ارباب رجوع
- انجام پروژه های علمی و کاربردی در زمینه تکریم مردم

شرح وظایف بازرس طرح تکریم

بازرس طرح تکریم : سرکار خانم مهبانو حلاج

- تهیه گزارش های دوره ای از نتایج انجام بازرسی ( حداقل هر سه ماه یکبار)
- تهیه گزارش های دوره ای بر اساس چک لیست های طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه به شورای تحول اداری، کمیته طرح تکریم مراجعین در واحدهای مربوطه
- بازرسین با هماهنگی رابط طرح تکریم به بازرسی واحدهای زیر مجموعه بر اساس اولویت های زیر باید بپردازند:
- تعداد مراجعین و خدمت گیرندگان بیشتر
- اهمیت فعالیت های واحد مورد نظر از جهت میزان اثر بخشی در جلب رضایت ارباب رجوع
- میزان گستردگی خدمت ارائه شده