• 1404/07/06
  • - تعداد بازدید: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران و مراجعان به درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری

نشست هم اندیشی مدیر با مسوولان واحدها درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری با رویکرد تسهیل روند خدمات رسانی به مراجعان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری؛ مدیر درمانگاه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی اساتید، پزشکان، کادر درمان، دستیاران و دانشجویان، در راستای خدمت رسانی به مردم و بیماران در این درمانگاه ،بر انسجام و دغدغه مندی تمامی مسوولان در اجرای سیاست های کلان مجموعه تاکید کرد.

دکتر«سیدعلی شمش نیا» با اشاره به اینکه مجتمع های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری در ارایه خدمات به بیماران سرپایی است.افزود: مسوولان واحدها می بایست در خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعان اهتمام ورزند و رضایت مندی و خدمت رسانی به مردم را اولویت کار خویش قرار دهند.

او ضمن گفت و گو با مسئولان و کارکنان بخش ها ، پیگیری برای رفع موارد مطرح شده را در دستور کار خود قرار داد و در خصوص موارد مطرح شده، راهنمایی و راهکارهایی ارایه دادند.

در ادامه این نشست رییس مجتمع درمانگاه ضمن تقدیر از توجه کارکنان به تکریم مراجعان، و با تاکید بر اهتمام بیشتر به تکریم مراجعان گفت: باید تلاش کنیم همواره رضایت مراجعان در اولویت اول فرایندها باشد مراجعانی که برای دریافت خدمات درمانی به مجتمع درمانگاهی حضرت امام رضا(ع) و استاد شهید مطهری مراجعه می کنند با بهترین نتیجه و سلامت کامل، از این مراکز خارج شوند.

 

دکتر «علی جنگجو» برگزاری این نشست ها و هماهنگی در ارتقاء کیفیت و عملکرد برنامه ها و دستور العمل های بسیار ثمر بخش دانست.

در این نشست سرپرستاران بخش ها و سایر مسوولان ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده ،مطالبی عنوان کردند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار درمانگاه
  • کد خبری : 133353
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید