تلاش برای تسهیل روند خدمات رسانی درمانی به بیماران و مراجعان به درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری
نشست هم اندیشی مدیر با مسوولان واحدها درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری با رویکرد تسهیل روند خدمات رسانی به مراجعان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری؛ مدیر درمانگاه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی اساتید، پزشکان، کادر درمان، دستیاران و دانشجویان، در راستای خدمت رسانی به مردم و بیماران در این درمانگاه ،بر انسجام و دغدغه مندی تمامی مسوولان در اجرای سیاست های کلان مجموعه تاکید کرد.

دکتر«سیدعلی شمش نیا» با اشاره به اینکه مجتمع های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری در ارایه خدمات به بیماران سرپایی است.افزود: مسوولان واحدها می بایست در خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعان اهتمام ورزند و رضایت مندی و خدمت رسانی به مردم را اولویت کار خویش قرار دهند.
او ضمن گفت و گو با مسئولان و کارکنان بخش ها ، پیگیری برای رفع موارد مطرح شده را در دستور کار خود قرار داد و در خصوص موارد مطرح شده، راهنمایی و راهکارهایی ارایه دادند.

در ادامه این نشست رییس مجتمع درمانگاه ضمن تقدیر از توجه کارکنان به تکریم مراجعان، و با تاکید بر اهتمام بیشتر به تکریم مراجعان گفت: باید تلاش کنیم همواره رضایت مراجعان در اولویت اول فرایندها باشد مراجعانی که برای دریافت خدمات درمانی به مجتمع درمانگاهی حضرت امام رضا(ع) و استاد شهید مطهری مراجعه می کنند با بهترین نتیجه و سلامت کامل، از این مراکز خارج شوند.
دکتر «علی جنگجو» برگزاری این نشست ها و هماهنگی در ارتقاء کیفیت و عملکرد برنامه ها و دستور العمل های بسیار ثمر بخش دانست.
در این نشست سرپرستاران بخش ها و سایر مسوولان ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده ،مطالبی عنوان کردند.
پایان خبر
نظر دهید