• 1404/08/21
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی مدیر مجتمع درمانگاه از کارکنان و اثرگذاران حوزه کیفیت و اعتباربخشی در مسیر ارتقای سطح خدمات و بهبود فرایند

مدیر مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) وشهید مطهری ضمن تبریک به مناسبت روز ملی کیفیت از زحمات و تلاش‌های همه کارکنان و اثرگذاران حوزه کیفیت و اعتباربخشی در مسیر ارتقای سطح خدمات و بهبود فرایند قدردانی کرد.

 

 به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری؛ دکتر «سید علی شمس نیا» با اشاره به اهمیت جایگاه واحد بهبود کیفیت در ساختار مدیریتی گفت: واحد بهبود کیفیت نقش محوری در شناسایی نقاط قوت، اصلاح فرایندها و ارتقای بهره‌وری سازمانی دارد. عملکرد این واحد، زمینه‌ساز رشد،استانداردسازی و حرکت به سمت تعالی سازمانی در حوزه درمان است.

 

او همچنین بر ضرورت تداوم پایش مستمر شاخص‌های کیفیت، ارتقای ایمنی بیمار و تقویت فرهنگ مسئولیت‌پذیری سازمانی تأکید کرد.

 

 ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هیجدهم آبان « روز ملی کیفیت» این روز را به واحد بهبود کیفیت این درمانگاه و سایر اعضای کمیته های که به عنوان بازوی تیم مدیریتی هستند تبریک  عرض می نمایم و از تلاش های بی دریغ همه همکاران خدمات سلامت و به ویژه از زحمات کارکنان واحد بهبود کیفیت که در راستای اهداف اعتبار بخشی این مرکز گام های موثری برمی دارند کمال تشکر و قدرانی نیز دارم و از درگاه خداوند معتال توفیق روز افزون برای شما مسلئت می نمایم.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار درمانگاه
  • کد خبری : 137893
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید