قدردانی مدیر مجتمع درمانگاه از کارکنان و اثرگذاران حوزه کیفیت و اعتباربخشی در مسیر ارتقای سطح خدمات و بهبود فرایند
مدیر مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) وشهید مطهری ضمن تبریک به مناسبت روز ملی کیفیت از زحمات و تلاشهای همه کارکنان و اثرگذاران حوزه کیفیت و اعتباربخشی در مسیر ارتقای سطح خدمات و بهبود فرایند قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری؛ دکتر «سید علی شمس نیا» با اشاره به اهمیت جایگاه واحد بهبود کیفیت در ساختار مدیریتی گفت: واحد بهبود کیفیت نقش محوری در شناسایی نقاط قوت، اصلاح فرایندها و ارتقای بهرهوری سازمانی دارد. عملکرد این واحد، زمینهساز رشد،استانداردسازی و حرکت به سمت تعالی سازمانی در حوزه درمان است.

او همچنین بر ضرورت تداوم پایش مستمر شاخصهای کیفیت، ارتقای ایمنی بیمار و تقویت فرهنگ مسئولیتپذیری سازمانی تأکید کرد.
ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هیجدهم آبان « روز ملی کیفیت» این روز را به واحد بهبود کیفیت این درمانگاه و سایر اعضای کمیته های که به عنوان بازوی تیم مدیریتی هستند تبریک عرض می نمایم و از تلاش های بی دریغ همه همکاران خدمات سلامت و به ویژه از زحمات کارکنان واحد بهبود کیفیت که در راستای اهداف اعتبار بخشی این مرکز گام های موثری برمی دارند کمال تشکر و قدرانی نیز دارم و از درگاه خداوند معتال توفیق روز افزون برای شما مسلئت می نمایم.
پایان خبر
نظر دهید