• 1404/07/20
  • - تعداد بازدید: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مسوول واحدخدمات عمومی درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری عنوان کرد: هم افزایی و تعامل بیشتر رمز پیشرفت مجموعه های موفق است

 

مسوول واحد خدمات عمومی  این مجتمع  صبح امروز با نیروهای خدماتی شاغل در مجتمع درمانگاه امام رضا(ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری ؛ مسوول واحد خدمات عمومی  درمانگاه با تقدیر از تلاش تمام نیروهای خدماتی این مجتمع نقش نیروهای خدماتی در ارائه خدمات در مراکز درمانی بسیار مهم، حساس دانست.

«احمد گرامی» در این نشست  با اشاره حجم وسیعی مراجعان اقصی نقاط استان به این درمانگاه براهمیت کار نیروهای متعهدِ خدماتی و مسئولیت پذیری تاکید کرد و افزود:  هر نیروی خدماتی می بایست در خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعان اهتمام ورزند و رضایت مندی و خدمت رسانی به مردم را اولویت کار خویش قرار دهد.

« او بر حفظ حرمت و کرامت کارکنان ، تدوین شرح وظایف نیروهای خدماتی، پیگیری حقوق نیروهای خدمات در قبال شرکت، برقراری سیستم تشویق برای کارکنان متعهد به کار، فراهم آوردن زمینه رشد و ارتقای کارکنان خدمات در درون سیستم مطالبی عنوان کرد.

ارایه راهکارهای متناسب سعی در ایجاد رضایت شغلی و پاسخگویی به سوالات حاضرین در این جلسه پایان بخش این نشست بود.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : اخبار واحدها,اخبار درمانگاه
  • کد خبری : 134699
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید