متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1401/02/11
  • - تعداد بازدید: 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) شهید مطهری

گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر ، در مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری*

گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر ، در مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا علیه السلام و شهید مطهری ،به مناسبت  یازدهم اردیبهشت ،مصادف با روز جهانی کار و کارگر مراسم گرامی داشت این روز، با حضور کارکنان مشاغل کارگری این مجتمع در سالن غدیر درمانگاه امام رضا علیه السلام برگزار شد.
 
 
«احمدرضا یزدانی »، معاون مدیر این مجتمع درمانگاهی با حضور در این جلسه ، ضمن تبریک روز کارگر گفت:کارگران جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و عامل اصلی حرکت هر جامعه به سوی تعالی، رشد و شکوفایی هستند.
 
 او  در این جلسه گفت: ای کاش در بین مناسبت های ملی- مذهبی بتوانیم روزی را به عنوان روز کارگر قرار دهیم که در شان و منزلت کارگران پرتلاش ایران اسلامی باشدو از همکاران خواست تا پیشنهادات خود را به امور فرهنگی ارائه دهند.
 
  
 «علیرضا دهقانی »، مسوول واحد خدمات نیز در این جلسه ضمن تبریک به همکاران گفت: هر پیشرفتی که در مسیر زندگی به دست می‌آید، ثمره رشد و پویایی نیروی کار و گسترش اندیشه‌ورزی است، بنابراین در هر جامعه‌ای که از توانایی و هنر کارگران در کنار تفکر و اندیشه بهتر استفاده شود، پیشرفت و توسعه در آن دوچندان خواهد بود.

در این برنامه که به همت واحد امور فرهنگی برگزار گردید،از تمام نیروهای خدمات مشاغل کارگری با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

«علی نجفی» یکی از نیروهای خدمات، پیشنهاد داد ،سالروز تولد یا شهادت شهید عبدالحسین برونسی را ( به تعبیر رهبر معظم انقلاب از شخصیت های برجسته ای بود که با لباس کارگری به میدان جنگ رفت و از فرماندهان افتخارآفرین شد و به شهادت رسید) به عنوان روز ملی کارگر در ایران بنامیم که توسط امورفرهنگی پیگیری خواهد شد.
 
پایان خبر  
  • گروه خبری : اخبار درمانگاه ,اخبار واحدها
  • کد خبری : 59273
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید