متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1400/11/12
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری

پیام مشترک رییس و مدیر مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

دکتر «علی جنگجو » رییس و دکتر «سیدعلی شمس نیا» مدیر مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری با انتشار پیامی مشترک آغاز چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

پیام مشترک رییس و مدیر مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

دکتر«علی جنگجو » رییس و دکتر«سیدعلی شمس نیا» مدیر مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری با انتشار پیامی مشترک آغاز چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری در بخش هایی از این پیام آمده است:

12 بهمن ماه در سالنامه رسمی کشور، یادآور عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در پی مجاهدت ها و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی قاطعانه از رهنمودهای معمار کبیر انقلابحضرت امام خمینی (ره) – بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان باور نمود

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحهای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.

بی تردید اگر امروز مشاهده می کنیم که در اقصی نقاط جهان ، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی‌طلبی سر می‌دهند، اهداف بلندی که در منویات و تدابیر رهبرحکیم و فرزانه انقلاب ایران اسلامی، تجلی یافته است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و خدمتگزاران نظام اسلامی و به ویژه پزشکان، اساتید و کارکنان مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهیدمطهری تبریک و شادباش عرض می نماییم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

  • گروه خبری : اخبار درمانگاه
  • کد خبری : 54650
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید