متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1400/10/22
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری

نشست همکاری دوجانبه مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری و شهرداری منطقه هفت شیراز

نشست همکاری و تعامل دو جانبه مجتمع درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری و شهرداری منطقه هفت شیراز در زمینه برگزاری اردوی جهادی و ارایه خدمات به مناطق کم برخوردار جنوب شیراز برگزار شد.

نشست همکاری دوجانبه مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری و شهرداری منطقه هفت شیراز

نشست همکاری و تعامل دو جانبه مجتمع درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری و شهرداری منطقه هفت شیراز در زمینه برگزاری اردوی جهادی و ارایه خدمات به مناطق کم برخوردار جنوب شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری ، مدیر این مجتمع در دیدار با معاون خدمات شهرداری منقطه هفت شیراز با اشاره به اینکه کمک به محرومیت ‌زدایی در مناطق مختلف به ویژه مناطق حاشیه جنوب شیراز باید بازده حداکثری داشته باشد،افزود: تشخیص نیازهای اصلی مناطق کم برخوردار با محوریت رفع نیازهای بهداشتی، درمانی در مناطق محروم این منطقه باید مورد توجه قرارگیرد و تلاش کنیم تا از این فعالیت جهادی خدمات موثری به محرومان ارایه گردد.

دکتر«سید علی شمس نیا» مدیر مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهیدمطهری افزود: برگزاری اردوهای جهادی باید در بطن جامعه و برای حل مشکلات مردم مناطق محروم باشد.

او اضافه کرد: کانون بسیج جامعه پزشکی درمانگاه های امام رضا(ع) و شهیدمطهری با راه‌ اندازی گروه جهادی و جذب هرچه بیشتر نیروهای جهادگر به دنبال رفع محرومیت‌ها و حل مشکلات مناطق محروم به خصوص محلات حاشیه نشین است.

در ادامه ،مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی درمانگاه های امام رضا(ع) و شهید مطهری با تشریح اهداف و فعالیتهای اردوهای جهادی در راستای خدمت رسانی به محرومان این منطقه بر ضرورت تداوم همکاری همه جانبه سایر نهاد های دولتی تاکید کرد.

«علیرضا میرزایی» با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی کانون بسیج جامعه پزشکی این مرکز شناسایی محله های محروم و همچنین ارایه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به آنهاست افزود: امیدواریم با حضور پزشکان و کارکنان بسیج، فعالیت‌های جهادی بسیار خوبی را شاهد باشیم و در این راه با ارزش گامی موثر برداریم.

«علیرضابیابانی» معاون خدمات شهرداری منقطه هفت شیراز ضمن اعلام آمادگی و قدردانی از فعالیت های سلامت محور گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی درمانگاه های امام رضا (ع) و شهید مطهری در ارایه خدمات خداپسندانه به مردم به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا افزود: قطعا استمرار برپایی اردوهای جهادی سبب ارتقای سلامت مردم مناطق محروم می شود.

در ادامه، این نشست سایر حاضرین، پیشنهادات و راهکارهای موثر در بهبود روند فعالیتهای اردوی جهادی در راستای ارایه خدمات رسانی به مردم جنوب شیراز بحث و بررسی کردند.

در این نشست « لیلاکارگر» مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی درمانگاه،«سیامک ریاستیان» مسوول کارگاه مشاغل خانگی و «زهرا دیانت» کارشناس محلات سهل آباد حضور داشتند.

ششمین اردوی جهادی مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری در سی ام دی 1400 در محله «سهل آباد» برگزار می شود.

  • گروه خبری : اخبار درمانگاه
  • کد خبری : 53366
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید