متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1401/01/29
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری

سفره اطعام رمضان در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری

خبر

مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور کارکنان و مراجعان مومن و روزه‌دار در درمانگاه امام رضا(ع) و شهید مطهری همراه با سفره افطاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری ؛ مدیر مجتمع با اعلام خبر گفت:امسال نیز مانند سال‌های گذشته در شب میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع) کارکنان و مراجعان به درمانگاه مهمان سفره افطاری در مسجد این دو مجتمع درمانگاه بودند.

   

دکتر«سیدعلی شمس نیا»اضافه کرد: اجرای سرود ،مولودی خوانی، سخنرانی از جمله برنامه های مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) بود که با همکاری واحد فرهنگی و دفتر فرهنگسرای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری برگزار شد.

 
 

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ برپایی سفره‌های افطاری ساده در جامعه اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای ضیافت الهی است و این ماه در روایات اسلامى ماه خدا و میهمانى امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانى پذیرایى مى‌کند.

 

شمس نیا ، با قدردانی از دست اندرکاران در برپایی این مراسم، افزود: توجه به مسائل فرهنگی و برگزاری مناسبت های مذهبی از جمله مناسبت های ماه مبارک رمضان که میلاد امام حسن (ع) و هم چنین شهادت امام علی (ع)و شب های قدر در آن وجود دارد یکی از نگاه های ویژه ما است.

این مراسم با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی در روز یکشنبه بیست و هشتم  فروردین 1401برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار درمانگاه ,اخبار واحدها
  • کد خبری : 58499
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید