متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1400/11/06
  • - تعداد بازدید: 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری

برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در درمانگاه امام رضا و شهید مطهری

ویژه برنامه‌های جشن میلاد حضرت زهرا (س) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری برگزار شد به گزارش روابط عمومی درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری ؛ مدیر مرکز با تبریک میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) با برنامه‌های مختلفی ورودی دو مجتمع این مرکز به مدت دو روز برگزار شد. دکتر «سیدعلی شمس نیا » افزود: در این برنامه علاوه بر آذین بندی و ایستگاه های صلواتی ، سخنرانی مذهبی با محوریت بیان اوصاف و معارف حضرت زهرا(س) و همچنین سبک زندگی ایشان، اجرای سرود ،مدیحه سرایی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های بود تدارک دیده شد. مدیرمجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم جشن در ایام ولادت ائمه اطهار(ع) افزود: برگزاری چنین مراسمی سبب خواهد شد که مردم به ویژه جوانان با زیبایی‌های دین آشنا شوند. او ضمن تبربک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) به همه بانوان مرکز بر لزوم بهره گیری از سیره دخت نبی اکرم (ص) تاکید کرد این مراسم به همت واحد فرهنگی و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برگزار شد. پایان خبر

ویژه برنامه‌های جشن میلاد حضرت زهرا (س) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری ؛ مدیر مرکز با تبریک میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) با برنامه‌های مختلفی ورودی دو مجتمع این مرکز به مدت دو روز برگزار شد.

 

دکتر «سیدعلی شمس نیا » افزود: در این مراسم علاوه بر آذین بندی و ایستگاه های صلواتی ، سخنرانی مذهبی با محوریت بیان اوصاف و معارف حضرت زهرا(س) از سوی مبلغان مذهبی ، اجرای سرود ،مدیحه سرایی و مسابقات فرهنگی تدارک دیده شد.

مدیرمجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم جشن در ایام ولادت ائمه اطهار(ع) افزود: برگزاری چنین مراسمی سبب خواهد شد که مردم به ویژه جوانان با زیبایی‌های دین آشنا شوند.

 

او ضمن تبربک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) به همه بانوان مرکز بر لزوم بهره گیری از سیره دخت نبی اکرم (ص) تاکید کرد.

این مراسم به همت واحد فرهنگی و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار درمانگاه
  • کد خبری : 54412
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید