متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1401/01/24
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری

برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری

معاون مجتمع درمانگاه امام رضا(ع) و شهید مطهری از برگزاری سلسه جلسات تفسیر آیاتی از قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان این مجتمع درمانگاهی خبر داد.

معاون مجتمع درمانگاه امام رضا(ع) و شهید مطهری از برگزاری جلسات تفسیر آیاتی از قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان این مجتمع درمانگاهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری، معاون درمانگاه با اعلام این خبر افزود: به مناسبت فرا رسیدن بهار قرآن و در راستای تشکیل محافل انس با قرآن جلسات تفسیر مطابق رسم سالیان گذشته از نخستین روز از ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهیدمطهری در حال برگزاری می باشد.

  

«احمدرضا یزدانی» افزود: این برنامه به صورت جلسات کارگاهی و مخاطب‌محور با محوریت سوره قرآنی همراه است حاضرین در جلسه با اصول و روش های تدبر و معارف در قرآن در ماه قرآنی آشنا می شوند.

 

او افزود: در این برنامه معنوی روزهای شنبه و یکشنبه به مدت یک ساعت تشکیل می شود، پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، به تفسیر آیات و معانی آن پرداخته می شود.

 
 

او اضافه کرد: هم چنین در بخش دیگری از این جلسات، مسائل دینی با تکیه بر قرآن و احادیث برای حاضران توضیح داده می‌شود و به مسائل اعتقادی و دینی همکاران پاسخ داده می شود.

یزدانی ،هدف از برگزاری این جلسات را فراهم کردن فرصتی برای همکاران در راستای تدبر و درک بیشتر از آیات قرآن کریم، و همچنین آشنایی بیشتر با مفاهیم قرآنی و بهره مندی از این معجزه الهی در زندگى و در نهایت انس بیشتر با این کتاب آسمانی اعلام کرد.

او با تاکید بر اینکه ماه رمضان، فرصت خوبی است که باید از آن استفاده کنیم، تصریح کرد: باید تفسیر و تدبر در قرآن کریم را واجب بدانیم و نداشتن آگاهی و تفکر در آیات قرآن سبب انحراف، و موجب تسلط شیاطین بر انسان ها می شود، لذا قرآن کریم بهترین و کامل ترین دستورالعمل زندگی در اختیار بشر قرار داده و تکیه بر این دستورالعمل موجب کمال و تعالی حقیقی و سعادت دنیوی و اخروی خواهد شد.

معاون درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری در بخش دیگر یاد آور شد: در روزهای ماه مبارک رمضان، محفل جزءخوانی و تلاوت قرآن کریم، هر روز بعد از نماز ظهر و عصر، تا پایان ماه مبارک رمضان در مسجد هر دو مجتمع برگزار می شود.

این برنامه به همت امور فرهنگی قرآن و عترت و با همکاری دفتر فرهنگسرای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری برگزار می شود.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار درمانگاه ,اخبار واحدها
  • کد خبری : 57893
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید