متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1401/02/10
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری

برگزاری جلسه آموزشی ویژه نیروهای خدماتی شاغل در مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری

در راستای بالابردن دانش و مهارت نیروهای خدماتی شاغل در مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری کلاس آموزشی پیرامون دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد

در راستای بالابردن دانش و مهارت نیروهای خدماتی شاغل در مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری کلاس آموزشی پیرامون دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق امام رضا (ع)و شهید مطهری، در این نشست مسوول بهداشت محیط این مجتمع با تقدیر از تلاش تمام نیروهای خدماتی این مجتمع با توجه به حضور مراجعان به این درمانگاه، بر اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.
 
مهندس «علیرضا حیدرلی» در این نشست ضمن اهمیت کار نیروهای متعهد خدماتی مجتمع افزود: نیروهای خدماتی با توجه به ماهیت خدماتی که ارائه می دهندو میتوانند فضا و تصویری زیبا، دلنشین، صمیمی را از سازمان به نمایش بگذارند.
 
او افزود: افرادی که متخصص در امر نظافت هستند می بایست با نکاتی در ارتباط با شرح خدمات و مواد شوینده، مراحل اجرای کار، نحوه نظافت و ... آشنا باشد.
 
مسوول بهداشت محیط این مجتمع یادآور شد: همه روزه حجم وسیعی مراجعین از اقصی نقاط استان به این درمانگاه مراجعه می کنند و در همین راستای برای مقابله و پیشگیری با بیمارهای عفونی به خصوص کرونا ویروس، اجرای طرح گند زدایی و ضدعفونی کردن بخش های مختلف از جمله شستشوی تمام سطوح، ورودی ها، معابر و کلینیک پزشکان با رعایت اصول بهداشتی و کنترل عفونت در تمام روز می بایست صورت پذیرد.
  
در این نشست مسوول بهداشت محیط مرکز در زمینه نحوه گندزدایی و ضدعفونی صحیح سطوح و فضاهای مربوطه آموزش های لازم را ارائه دادند و هم چنین پاسخگویی به سوالات حاضرین در این جلسه پایان بخش این نشست بود.
 
پایان خبر .
  • گروه خبری : اخبار درمانگاه ,اخبار واحدها
  • کد خبری : 59162
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید