متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1401/02/17
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری

افتتاح غرفه هفته سلامت در مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری

غرفه ایستگاه سلامت، ویژه هفته ملی سلامت ، در مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری آغاز به کار کرد.

غرفه ایستگاه سلامت، ویژه هفته ملی سلامت شامل ده ایستگاه ،در مجتمع درمانگاهی شهید مطهری آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری، دبیر ستاد هفته ملی سلامت این مجتمع گفت: در نخستین روز از هفته ملی سلامت با حضور مدیر و تیم مدیریت اجرایی این مجتمع درمانگاهی ،غرفه ویژه سلامت با هدف اطلاع رسانی و ارایه خدمات رایگان سلامت به مردم در ورودی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری افتتاح شد.

  

«نجمه  توکلی» دبیر ستاد هفته ملی سلامت مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری با معرفی خدمات این غرفه که تا بیست و سوم اردیبهشت ادامه دارد، افزود: در این ایستگاه، خدمات غربالگری فشار خون، قند خون ، نمایه توده بدنی، مشاوره تغذیه ، بهداشت محیط ،  بینایی سنجی ،معاینه مربوط به شناسایی سرطان سینه، کلینیک زنان ،مشاوره تغذیه ، روانشناسی  و مشاوره سبک زندگی سالم از برنامه های غرفه سلامت در این مجتمع درمانگاهی  است که به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارایه می شود.

 
 

او اضافه کرد : در نخستین روز ، صد و پنجاه مورد مراقبت سلامت نظیر سنجش فشارخون، قند خون، نمایه توده بدنی ، بیست مورد مشاوره روانشناسی و ده مورد مشاوره تغذیه انجام شد.

 

 توکلی ،یادآور شد: این غرفه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت و در راستای ارتقاء سطح خدمات و برای پاسخ گویی مناسب به نیازهای شهروندان ، برپا شده است.

در حاشیه این مراسم دکتر «سید علی شمس نیا» با تقدیر از فعالیت های کارکنان این مجتمع در برپایی این غرفه در هفته سلامت افزود: ارایه خدمات رسانی سلامت به مردم موجب شناسایی بیماری هایی می شود که بسیاری از افراد ممکن است از آن بی خبر باشند و این اقدام برای پیشگیری و پیگیری سلامت اعضای جامعه بسیار تاثیرگذار است.

 
 

مدیر مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری در این بازدید ضمن پیشنهادات لازم در خصوص بهبود خدمات بر تداوم برنامه های آموزشی و ارائه خدمات سلامت، با توجه به مراجعان از اقصی نقاط کشور در این مرکز تاکید کرد.

این غرفه سلامت ،از هفدهم تا بیست و سوم اردیبهشت، از ساعت 8 صبح تا 19 عصر در محوطه مجتمع درمانگاهی تخصصی شهید مطهری در حال برگزاری است.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار درمانگاه ,اخبار واحدها
  • کد خبری : 59633
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید