متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1400/10/27
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری

ارایه خدمت جهادگران بسیج جامعه پزشکی درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری در پویش سلیمان خدمت

جهادگران بسیج جامعه پزشکی درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری با همراهی کانون های بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به ساکنان منطقه شریف آباد شیراز خدمات سلامت ارایه دادند.

جهادگران بسیج جامعه پزشکی درمانگاه امام رضا (ع) و شهید مطهری با همراهی کانون های بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به ساکنان منطقه شریف آباد شیراز خدمات سلامت ارایه دادند.

به گزارش روابط عمومی درمانگاه امام رضا(ع) و شهید مطهری ،مدیر این مرکز در خصوص اجرای اردوی جهادی شهید رهنمون گفت: جهادگران سلامت این مرکز با همراهی بسیچ جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، با محوریت اجرای پویش «سلیمان خدمت» خدمات متنوع درمانی و غیر درمانی را به مردم منطقه شریف آباد ارایه شد.

دکتر «سید علی شمس نیا» افزود: این تیم که،شامل پزشکان متخصص در تخصص های زنان و زایمان، اطفال، غربالگری سرطان سینه، توانبخشی، طب سنتی، داخلی، چشم پزشکی و بینایی سنجی، دندان پزشکی، و مشاور تغذیه و روانشناس،همراه بود، با استقرار در فرهنگسرای شهروند شهرداری منطقه هفت این محله،مراجعان را در زمینه‌های تشخیصی تخصصی و عمومی و خدمات آموزشی و خود مراقبتی ویزیت و خدمات لازم را ارایه دادند.

 

مدیر مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری ،افزود: علاوه بر خدمات تشخیصی،داروهای مصرفی از محل موقوفه نمازی به مراجعان در این اردو جهادی به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت‌.

او اضافه کرد:در این اردوی جهادی بیش از سیصد بیمار توسط متخصصان در رشته‌های مختلف تحت معاینه قرار گرفته، پس از تشخیص بیماری‌های آنان، راهکارهای درمان به بیماران ارائه شد.

شمس نیا ،افزود: در این برنامه جهادی سرهنگ «حسین صمصام» رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس با حضور در جمع جهادگران سلامت، ضمن بازدید از ارایه خدمات در این اردو جهادی  از تلاش و فعالیت های جهادگران سلامت در پویش سلیمان خدمت سلیمانی»قدردانی کرد.

پایان  خبر  
  • گروه خبری : اخبار درمانگاه ,اخبار واحدها
  • کد خبری : 53862
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید