متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1401/06/06
  • - تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری

آیین تکریم معاون پیشین مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری

آیین تکریم معاون پیشین مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری

آیین تکریم معاون پشین مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری با حضور مسوولان و کارکنان هر دو مجتمع درمانگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری ، در آیین رییس مجتمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنرو هفته دولت گفت و با تقدیر از زحمات و فعالیت مهندس «احمد رضا یزدانی » در طول تصدی مسئولیت با توجه به اهمیت و جایگاه درمانگاه های امام رضا(ع) و شهید مطهری در ارائه خدمات به ویژه به نیازمندان جامعه او به عنوان فردی پویا و خدمت‌رسان یاد کرد که صادقانه و بی‌ادعا برای پیشبرد امور تلاش کرد.

 

دکتر «علی جنگجو»افزود: مهندس یزدانی در طول دوران مسئولیت یکی از نیروهای تاثیر گذار و با تجربه بود که با ایجاد تعامل و نگاه دلسوزانه، اهداف سازمانی را تا به امروز به پیش برده است.

 
 

او ضمن تبریک انتصاب آقای یزدانی به عنوان  مدیر جدید بیمارستان حافظ  برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دکتر«سیدعلی شمس نیا» مدیر مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع) و شهید مطهری با تقدیر از معاون پشین خود ،به تلاش های او در دوره تصدی این مسوولیت اشاره کرد و را به عنوان یکی از مسوولان موفق دانشگاه یاد کرد

 

مدیرمجتمع با بیان اینکه هریک از ما باید کارنامه موثری در زمان مسئولیت خود، در پیشگاه پروردگار بر جا می گذاریم افزود: همه ما در هر سمت و جایگاهی که هستیم باید امانتدار و خادم باشیم  و همه ما یک هدف و آرمان واحد به نام خدمت به مردم را باید دنبال کنیم.

شمس نیا، همچنین از زحمات او در حیطه های فرهنگی در کنار ارایه خدمات درمانی قدردانی کرد.

 
 

در ادامه، معاون پیشین مجتمع با بیان گزارش مختصری ازفعالیت های انجام شده در زمان تصدی مسوولیت در این مجموعه، از همکاری های مسوولان مدیران مختلفی که با او همکاری داشته اند و تمامی کارکنان این مجتمع بزرگ قدردانی کرد.

در پایان این آیین با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های مهندس «احمد رضا یزدانی» معاون پیشین دو مجتمع تقدیر شد

این آیین صبح روز شنبه پنجم شهریور 1401با حضور مسوولان و کارکنان در سالن ولایت مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار درمانگاه ,اخبار واحدها
  • کد خبری : 65642
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید